Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business Thinker
Hoofdkenmerken
Auteur: Cohen, William
Titel: Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business Thinker
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071778626
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 43,75
Verschijningsdatum: 16-11-2012
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 5 Illustrations
Dewey code: 658.8
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 288
Hoogte mm.: 232
Breedte mm.: 159
Dikte mm.: 25
Gewicht gr.: 574
 

Inhoud:

Bill Cohen's interpretation of Drucker's work has never been needed more than today, when marketing spells difference between success and failure. In this book, Drucker on Marketing reflects Bill Cohen's ability to understand and communicate Peter Drucker's thoughts and ideas about [marketing].
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS