Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management
Hoofdkenmerken
Auteur: Piercy, Nigel F.
Redactie: Piercy, Nigel F. (Professor of Marketing & Strategy and Associate Dean, Warwick Business School, The University of Warwick)
Redacteur: Cravens, David W.
Titel: Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management
Uitgever: Oxford University Press
ISBN: 9780199664610
Serie: Oxford Handbooks
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 55,08
Verschijningsdatum: 22-11-2012
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Organizational theory & behaviour
Dewey code: 658.81
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 660
Hoogte mm.: 245
Breedte mm.: 173
Dikte mm.: 37
Gewicht gr.: 1108
 

Inhoud:

The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management is a comprehensive overview of the latest research in the area by leading international academics. The Handbook is suitable for academics, professionals, and those taking professional qualifications in sales and marketing.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS