Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Strategic Marketing Planning and Control Plannning and Control
Hoofdkenmerken
Auteur: Ensor, John; Drummond, Graeme
Titel: Strategic Marketing Planning and Control Plannning and Control
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780750682718
Vervangt ISBN: 9780750652360
ISBN boekversie: 9781136362583
Editie: 3 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 234.17
Verschijningsdatum: 10-12-2007
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 658.84
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 348
Hoogte mm.: 246
Breedte mm.: 193
Dikte mm.: 15
Gewicht gr.: 758
 

Inhoud:

Offers coverage of developments in customer relationship management, business ethics, market-led orientation and resource/asset-based approaches to internal analysis and planning. This book uses an exam focused approach which has been class tested and refined.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS