Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Mathematics Education and Language Interpreting Hermeneutics and
Hoofdkenmerken
Auteur: Brown, Tony
Titel: Mathematics Education and Language Interpreting Hermeneutics and
Uitgever: Kluwer Academic Publishers
ISBN: 9781402000133
Vervangt ISBN: 9780792345541
ISBN boekversie: 9789401007269
Serie: Mathematics Education Library
Editie: 2nd rev. ed.
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 81.46
Verschijningsdatum: 01-11-2001
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Undergraduate
Categorie: Educational: Mathematics & numeracy
Geillustreerd: 1 black & white illustrations, biography
Dewey code: 510.71
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 306
Hoogte mm.: 240
Breedte mm.: 160
Gewicht gr.: 647
 

Inhoud:

Contemporary thinking on philosophy and the social sciences has focused on the centrality of language in understanding societies and individuals - developments which have been under-used by researchers in mathematics education. This book reaches out to contemporary work in these broader fields.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS