Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Big Data and Learning Analytics in Higher Education Current Theory and Practice
Hoofdkenmerken
Auteur: Kei Daniel, Ben
Redactie: Kei Daniel, Ben
Titel: Big Data and Learning Analytics in Higher Education Current Theory and Practice
Uitgever: Springer International
ISBN: 9783319065199
ISBN boekversie: 9783319065205
Editie: 1st ed. 2017
Land van oorsprong: Switzerland
Prijs: € 164,64
Verschijningsdatum: 05-09-2016
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)
Geillustreerd: 48 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; XX, 272 p. 56 illus., 48 illus. in color.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 272
Hoogte mm.: 166
Breedte mm.: 243
Dikte mm.: 22
Gewicht gr.: 588
 

Inhoud:

?This book focuses on the uses of big data in the context of higher education. The value of big data is the ability to identify useful data and turn it into useable information by identifying patterns and deviations from patterns?.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS