Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Strategic Marketing Management
Hoofdkenmerken
Auteur: Wilson, Richard M.S.
Titel: Strategic Marketing Management
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780750659383
ISBN boekversie: 9781136362514
Editie: 3 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 81,05
Verschijningsdatum: 30-11-2004
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 658.802
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 882
Hoogte mm.: 278
Breedte mm.: 209
Dikte mm.: 43
Gewicht gr.: 2406
 

Inhoud:

Contains chapters on 'The Nature and Role of Competitive Advantage' and 'The Strategic Management of the Expanded Marketing Mix'. This book covers the changing role of marketing, approaches to analysing marketing capability, E-marketing, branding, customer relationship management, relationship management myopia, and the decline of loyalty.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS