Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Transmedia Television Audiences, New Media, and Daily Life
Hoofdkenmerken
Auteur: Evans, Elizabeth
Titel: Transmedia Television Audiences, New Media, and Daily Life
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415882927
Serie: Comedia
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 189,97
Verschijningsdatum: 14-02-2011
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: TV & society
Dewey code: 302.2345
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 220
Hoogte mm.: 237
Breedte mm.: 164
Dikte mm.: 21
Gewicht gr.: 440
 

Inhoud:

Transmedia Television uses empirical audience research to explore attitudes towards the dramatic changes that television has undergone since the turn of the twenty-first century due to the development of digital technologies. It asks to what extent audiences are embracing these changes and what ‘television’ means in a multiplatform media landscape.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS