Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
New Rules of Marketing and PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing
Hoofdkenmerken
Auteur: Scott, David Meerman
Titel: New Rules of Marketing and PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9781119362418
Editie: 6th Edition
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 21,49
Verschijningsdatum: 21-07-2017
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 448
Hoogte mm.: 154
Breedte mm.: 230
Dikte mm.: 38
Gewicht gr.: 542
 

Inhoud:

The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson knows that it takes a lot more than the 'next big thing.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS