Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Responding to Diversity in Schools An Inquiry-Based Approach
Hoofdkenmerken
Auteur: Ainscow, Mel
Redactie: Ainscow, Mel (University of Manchester, UK)
Titel: Responding to Diversity in Schools An Inquiry-Based Approach
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415575775
ISBN boekversie: 9781136912580
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 56.98
Verschijningsdatum: 20-09-2010
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Teaching of specific groups & persons with special educational needs
Geillustreerd: 1 Tables, black and white; 17 Halftones, black and white; 9 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 196
Hoogte mm.: 233
Breedte mm.: 157
Dikte mm.: 12
Gewicht gr.: 330
 

Inhoud:

This book provides guidance for education practitioners on how to use an inquiry-based approach in responding to learner diversity.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS