Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Mathematics Education and Language Interpreting Hermeneutics and Post-Structuralism
Hoofdkenmerken
Auteur: Brown, Tony
Titel: Mathematics Education and Language Interpreting Hermeneutics and Post-Structuralism
Uitgever: Springer
ISBN: 9780792369691
Serie: Mathematics Education Library
Editie: 2nd rev. ed. 2001
Land van oorsprong: Netherlands
Prijs: € 101,74
Verschijningsdatum: 31-05-2001
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Philosophy of mathematics
Geillustreerd: 1 Illustrations, black and white; X, 306 p. 1 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 306
Hoogte mm.: 235
Breedte mm.: 155
Gewicht gr.: 1000
 

Inhoud:

In this revised and extended edition this book reaches out to contemporary work in these broader fields, adding new material on how progression in mathematical learning might be variously understood. A new concluding chapter considers how teachers experience the new demands they face.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS